Klacht Ziengs.nl: Verkleuren van Gabor laarsjes

Klachtnummer
# 332671
Gebruiker
Teleurgesteld#boos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

6 september 2018 heb ik Gabor enkelbootie a €119,99 gekocht.
Na enkele weken waren ze ernstig verkleurd op meerdere plekken.
Met de aankoop bon ben ik uiteraard terug gegaan naar de winkel te city plaza Nieuwegein.
Meneer heeft de laarsjes een soort douche gegeven en bewerkt.
Na circa een week waren de laarsjes weer als vanouds verkleurd.
Niet te geloven; ik weer terug maar weer geen medewerking om de laarsjes in te nemen en retour te sturen naar de fabriek.
Ik kon een klacht indienen wat ik dus heb gedaan.
Na het hele verhaal met foto van laarsjes en betaalbewijs kreeg ik als antwoord dat ik naar een winkel kon en zij .......
Weer terug gemaild dat ik al 2 x naar de winkel was geweest (mijn klacht dus niet goed gelezen).
Kreeg het adres door waar ik mijn laarsjes naar toe moest sturen. Tevens stond in de mail dat er in de bijlage een retourformulier is meegestuurd.
Geen bijlage dus. Weer terug gemaild voor de bijlage.
Erg triest voor zo’n goed merk als Gabor dat een bedrijf zo omgaat met een paar foute laarsjes. Ik heb vaker Gabor gekocht omdat het kwaliteit is en mijn steunzolen er in kunnen.

De oplossing

Laarsjes terug naar fabriek en indien er niks aan gedaan kan worden nieuwe laarsjes of geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziengs.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziengs.nl?