Klacht Ziggo: "SAC failed" foutmeldingen digitale tv na migratie naar UPC netwerk op Sony tv icm CI+ module.

Klachtnummer
# 103082
Gebruiker
nokiaerror
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na de migratie naar het UPC netwerk geven 2 van de 3 tv's in huis "SAC failed" foutmeldingen weer nadat je de tv aanzet. Wanneer je de CI+ module uit de tv haalt en daarna weer terug insteekt werkt het weer. Dit komt iedere keer voor wanneer je de tv aanzet. De tv's waarbij het probleem zich voordoet zijn beide Sony tv's ( een KDL-40W5500 en een KDL-46W5500) welke gebruiken maken van Neotion CI+ modules. Deze tv's en CI+ modules zijn destijds gekocht omdat ze door Ziggo gecertificeerd zijn voor ontvangst van digitale tv. Sinds 2009 heeft alles probleemloos gewerkt en ben ik altijd tevreden geweest met de diensten van Ziggo.
Op verschillende fora op internet wordt vermeld dat dit probleem opgelost kan worden door andere CI+ modules te gebruiken.

De oplossing

Graag zou ik van Ziggo graag 2 nieuwe CI+ modules ontvangen zodat mijn probleem opgelost is. Voor deze modules wil ik niets betalen (ik heb immers 6 jaar geleden al 2 "gecertificeerde" modules gekocht en hier destijds EUR 90,- per stuk voor betaald.
Nu zorgt Ziggo ervoor dat deze modules vrijwel onbruikbaar geworden zijn en mogen zij dus ook zorgen dat deze problemen opgelost worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen