Klacht Ziggo: blokjes in beeld en haperend geluid

Klachtnummer
# 109308
Gebruiker
P. Rocchi
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds fusie met UPC slechte beeldkwaliteit. (blokjes, haperend geluid en ontbreken van kanalen) Diverse monteurs reeds geweest. Stekkers en splitter vervangen door Ziggo echter kwaliteit blijft ondermaats. Zou volgens hen aan kabels liggen, echter buren die alles wel opnieuw bekabeld hebben houden dezelfde problemen. Geldt voor het hele appartementencomplex. Nu zou het de 4G mast zijn t.o. de flat. Frequentie zou worden aangepast. Problemen blijven echter bestaan op alle kanalen. Volgende argument het centrale kastje in de wijk zou vervangen moeten worden. Resultaat zijn nog steeds dezelfde klachten.

De oplossing

Ik wil dezelfde beeldkwaliteit als voor de fusie met UPC, zonder daarbij extra kosten hiervoor te moeten maken. Heb reeds genoeg ongemak ondervonden. Bovendien al sinds meer dan 1 maand een onacceptabele beeldkwaliteit. Abonnementsgeld wordt wel geïnd, echter hier wordt niet het gewenste product voor geleverd.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?