Klacht Ziggo: geen programma's via Guide Plus meer

Klachtnummer
# 104484
Gebruiker
Mar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 1 april, waarbij de zenderwijziging is doorgevoerd kunnen we geen programma's via Guide Plus opnemen op onze Sony HDD recorder.
Er wordt geen informatie meer verstrekt over programma's.
Wij zijn niet de enige in onze buurt.

De oplossing

Zorg voor een situatie waarin we Guide+ weer kunnen gebruiken.
Als dat niet kan wil ik een financiële compensatie om een andere HDD recorder te kopen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen