Klacht Ziggo: Nog steeds geen signaal

Klachtnummer
# 195847
Gebruiker
Deutje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Signaal zou 15/11 worden geleverd op 3533km huisnummer 222, maar nog steeds niet geleverd. Op klacht krijg ik mail dat er signaal is dat er niet is en over het 5x moeten terugbellen wordt niets gezegd. Waardeloos bedrijf!!!!!

De oplossing

Signaal!!!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen