Klacht Ziggo: wifi valt steeds weg

Klachtnummer
# 177270
Gebruiker
hajeb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

van ziggo heb ik twee manieren om wifi te gebruiken. Beide manieren zijn instabiel. Zelfs met mijn mobiel bovenop het opnieuw opgestartte modem!!!!! WAARDELOOS Internet via de kabel is prima
Na mijn vakantie krijgen ze twee weken om het op te lossen anders laat ik KPN de glaskabel die er toch al ligt aansluiten net als mijn buurman al heeft laten doen. En er volgen er meer hier in de buurt Ziggo!!! Lekker bezig

( ik schrijf mijn verhaal hier maar want telefonisch zijn ze zo goed als onbereikbaar

De oplossing

een betrouwbaar wifi
zo niet dan heb ik binnenkort glas

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen