Klacht Ziggo: 14 mnd €19,-teveel betaald!

Klachtnummer
# 109858
Gebruiker
G.Bos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Februari bij UPC toen nog n media pakket met Internet aangevraagd. Ivm met ernstige rugklachten tevens daarbij n Ischias :UPC toen gebeld dat de afspraak mer de monteur
verschoven moest worden:dat kon want ze zagen wanneer de nw.box in werking ging. Dus ik maakte me geen zorgen. Omdat ik geen Internet had had ik geen overzicht over mn bankzaken.meerdete malen gebeld er stond niets in het scherm dat de vriendelijke meneer dat genoteerd had da had ik het probleem v n niet betaalde rekening niet gehad.Er is duidelijk gezegd wij (UPC ) kon zien wanneer de intern box aangesloten was!.
Ik heb wel 285.'€teveel betaald!met mn handicap kijk ik redelijk veel tv.Zit sinds vrijdag 8 mei zonder tv ivm betalingsachterstand!
Ik had zelfs de nw.internetTV nog niet laten bezorgen en staat er nog steeds niet.
Ik vraag om compensatie is dat terecht?
G.Bos Apeldoorn 7314CM

De oplossing

Compensatie teveel betaalde maanden met betaalachterstand!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?