Klacht Ziggo: 2 dagen vrigenomen voor ziggo. eerste keer ziggo monteur niet langsgekomen tweede keer niets gedaan.

KlachtZIGGO

ZIGGO zou bij mij een AOP installeren. Eerste keer is de monteur niet gekomen tweede keer wel drie dagen later dan dat ik een klacht had ingediend. Monteur verteld mij dood leuk dat hij geen AOP mag installeren maar dat dit door een andere bedrijf moet gedaan worden. Terwijl de klanten service mij vertelde tot 2 keer toe dat zij dit voor mij gaan doen. Hiervoor twee dagen vrij genomen. Na veel discussie wilt ZIGGO mij een maand abonnements geld terugsturen. Dit is niets als je 2 dagen vrij moet nemen. Ondertussen een aanvraag gedaan via mijn mijnaansluiting.nl. Tot mijn verbazing kreeg ik een offerte van ZIGGO om dit te doen kosten 181,50. Ik heb aangegeven dat ze dit maar kosteloos moesten doen om mij te compenseren. Botte reactie no way dit gaan we nooit vergoeden.

Zorgen dat ik goed internet/TV en telefoon heb via een AOP in de meterkast zoals afgesproken met de klantenservice van ZIGGO.

Ook een klacht indienen over Ziggo?