Klacht Ziggo: 2 dagen vrigenomen voor ziggo. eerste keer ziggo monteur niet langsgekomen tweede keer niets gedaan.

Klachtnummer
# 328627
Gebruiker
KlachtZIGGO
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ZIGGO zou bij mij een AOP installeren. Eerste keer is de monteur niet gekomen tweede keer wel drie dagen later dan dat ik een klacht had ingediend. Monteur verteld mij dood leuk dat hij geen AOP mag installeren maar dat dit door een andere bedrijf moet gedaan worden. Terwijl de klanten service mij vertelde tot 2 keer toe dat zij dit voor mij gaan doen. Hiervoor twee dagen vrij genomen. Na veel discussie wilt ZIGGO mij een maand abonnements geld terugsturen. Dit is niets als je 2 dagen vrij moet nemen. Ondertussen een aanvraag gedaan via mijn mijnaansluiting.nl. Tot mijn verbazing kreeg ik een offerte van ZIGGO om dit te doen kosten 181,50. Ik heb aangegeven dat ze dit maar kosteloos moesten doen om mij te compenseren. Botte reactie no way dit gaan we nooit vergoeden.

De oplossing

Zorgen dat ik goed internet/TV en telefoon heb via een AOP in de meterkast zoals afgesproken met de klantenservice van ZIGGO.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen