Klacht Ziggo: 2.5 week zonder internet, zeer slechte klantenservice Ziggo

Klachtnummer
# 250220
Gebruiker
JLR
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 17 oktober heb ik een TV en internet pakket besteld bij Ziggo voor levering 25 november. Het pakket is uiteindelijk pas 7 december geleverd na meerdere malen contact opgenomen te hebben met de klantenservice (telefonische). Daarbij stond ik minstens 20 minuten in de wachtrij. Na installatie werkte internet nog steeds niet. Wederom telefonische contact gezocht met Ziggo, en het modem was blijkbaar nog niet geactiveerd. Dit zou handmatig geactiveerd worden door Ziggo en dan zou alles moeten werken. Mocht dit niet het geval zijn, dan zou ik terug gebeld worden. Internet werkte nog steeds niet en ik ben niet meer terug gebeld. Volgende dag wederom contact gezocht met Ziggo, wordt er na 40 (!) minuten opgenomen en direct de verbinding verbroken. Weer geprobeerd te bellen, na 30 minuten word ik eindelijk geholpen maar volgens deze mevrouw lag het toch echt aan de installatie en kon er een monteur langskomen, 5 dagen later maar alleen tussen 08.00 en 13.00 uur. Op dit moment zat ik al 2,5 week zonder internet. Toen ik daar begon over compensatie kreeg ik te horen dat ik daar geen recht op had. Uiteindelijk besloten om direct mijn contract op te zeggen.

Op mijn schriftelijke klachten wordt niet gereageerd.

De oplossing

Op zijn minst compensatie voor alle kosten die ik hierdoor gemaakt heb en die 2,5 week dat ik zonder internet heb gezeten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen