Klacht Ziggo: 22 dagen na verhuizing nog steeds geen telefonie.

Klachtnummer
# 177857
Gebruiker
2631
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik zit al geruime tijd bij Ziggo. Bijna een maand geleden nu ben ik echter verhuisd. Ik heb dit netjes doorgegeven aan Ziggo binnen de benodigde termijn. Het internet is daarmee dan ook op tijd van adres veranderd, echter van telefonie nog geen gebruik kunnen maken.

Ziggo gebeld, die heeft gemeld dat er helaas een of ander probleem in het systeem is waardoor ik geen telefonie heb. Dat het probleem toch zeker binnen een week verholpen zal zijn.

Week daarop gebeld. Er is nog niemand mee bezig, maar ze zullen er nu toch echt zeker mee bezig gegaan.

Inmiddels zijn we drie weken verder sinds de verhuizing en wanneer ik bel, zegt Ziggo dat ik "toch echt wat meer geduld moet hebben." Ik vind dit een onredelijk lange tijd om geen telefonie te hebben of alternatieve oplossing te krijgen zodat ik alsnog kan bellen en gebeld worden. Niet ieder bedrijf kent mijn mobiele nummer!

De oplossing

Ik wil graag dat mijn telefonie voor mij beschikbaar wordt gemaakt, bovenop compensatie voor de gemaakte kosten door het mobiele bellen. Bovendien wil ik een compensatie voor het ongemak dat ik ervaren heb nu ik meerdere telefoontjes heb gemist van instanties en bedrijven omdat mijn mobiele nummer niet bekend of niet gebruikt was, daar zij (redelijkerwijs) meenden dat er op mijn adres telefonie aanwezig was.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?