Klacht Ziggo: 25 euro herinneringskostem

Klachtnummer
# 171052
Gebruiker
Kenneth
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Onlangs heb ik een rekening van Ziggo ontvangen met daarop een ronduit belachelijke bedrag aan herinneringskosten. In het verleden met UPC kreeg ik elk kwartaal een rekening voor de kabel TV. Nu ziggo de boel heeft overgenomen krijg ik nu elke maand een rekening van 18,70 van hen. Ziggo heeft mij een keer een herinnerings email gestuurd voor een rekening die nog niet betaald zou zijn. Ik heb die rekening vervolgens meteen betaald. Nu ontvang ik een nieuwe rekening van Ziggo met daarop het bedrag van 18, 70 euro met daarop verhoogd van 25,00 euro met de mededeling dat dit herinneringskosten zouden zijn. Ik vid dat ronduit schandelijke dat Ziggo op zo'n manier bedragen verhogen terwijl de rekening allemaal gewoon betaa.d worden. Ik vind het daarom ronduit schandelijk dat Ziggo 25 euro herinneringskosten berekend voor het sturen van 1 herinnerings email. Pure oplichterij dus!!!

De oplossing

De gewenste oplossing is de ronduit, in mijn ogen, belachelijke hoge herinneringskosten (25,- euro) terug te trekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen