Klacht Ziggo: 38 MINUTEN gewacht voor 1 simpele vraag

Klachtnummer
# 480009
Gebruiker
Esathan Atabek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Beste lezer,

Ik ben overgestapt naar Ziggo en ik heb vandaag mijn internet modem thuis ontvangen. Ik heb alles aangesloten maar ik had geen internet. Ik heb besloten om te bellen naar Ziggo met de vraag of ze door middel van mijn adres konden kijken of mijn abonnement al actief was. De dame heeft gevraagd naar mijn naam/adres en vervolgens in de wacht gezet. Ik heb 38 MINUTEN gewacht voor een simpele adres check en na 38 minuten werd ik uit de wacht gehaald en is er volgens opgehangen.

Vervolgens heb ik opnieuw gebeld naar Ziggo waarbij ik een jongeman aan de lijn kreeg. Ik was natuurlijk boos en heb verteld dat ik dit niet normaal vond (geen slechte taalgebruik). De jongeman heeft en mijn internet gecontroleerd en een monteur ingeplant binnen 3 MINUTEN.

Mijn frustratie
- Ik heb 38 minuten tijd verloren voor nutteloos service
- De Ziggo lijn is niet goedkoop, ik zou bijna denken dat ik expres zolang in de wacht wordt gezet aangezien als ik boos word het wel binnen 3 minuten opgelost kan worden.

De oplossing

Ik wil 38 minuten aan nutteloos belkosten terug ontvangen van Ziggo

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen