Klacht Ziggo: 3X een email en nog geen antwoord..

Klachtnummer
# 115663
Gebruiker
nelly
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3X gevraagd wanneer ik mijn abonnement kan beëindigen, ik ben mijn klantnummer en inlog codes kwijt. Ik wil graag opzeggen...Al 3X een verzoek tot gedaan.

De oplossing

Abonnement beëindigen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen