Klacht Ziggo: Adreswijziging onmogelijk.

Klachtnummer
# 527646
Gebruiker
Christofeer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Levering installatie pakket op verkeerde adres.
Ben een nieuwe klant.

De oplossing

Wil diensten van Ziggo afnemen als nieuwe klant. Dat gaat 4 x fout.
Eerst verkeerde adres, toen verkeerde datum en tenslotte nog 2x verkeerd afleveradres.
Wijzigen blijkt onmogelijk, wat een starre systemen bij Ziggo.
Je krijgt steeds weer een ander vast nummer, lekker handig, als je het nieuwe nummer al met je relaties hebt gedeeld en gedrukt kaartjes.
Dus moet je er maar bij neer leggen.
Je moet dan maar zien hoe je aan je pakket komt. Waardeloos!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen