Klacht Ziggo: afhandelen nieuw contract

Klachtnummer
# 109689
Gebruiker
RRvdM
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Twee weken geleden heb ik contact gehad met ziggp voor het wijzigen van mijn contract aan het eind hadden ze toestemming nodig van,mijn bewindvoersyer deze heeft nog geentien minuten later contact met ze gehad zei heeft mij gemaild dat ik alles met tien dagen in huis zou jebben. Nu vandaag maar gebeld waar ee spullen blijven durven ze te zeggen dat er geen contact is geweest werkelijk wat heb ik een hekel aan leugenaars en wat ze nu doen is liegen en nu moet er weer gebeld worden en moet iknog langer wachten erg slechte service lang leve upshit

De oplossing

morgen de spullen in huis en stoppen met liegen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?