Klacht Ziggo: afschuiven kosten van hinderlijk geplaatste versterkerkast

Klachtnummer
# 328198
Gebruiker
Mir1989
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De afgelopen 2 maanden heb ik meermalig geprobeert in contact te komen met Ziggo betreffende de verplaatsing van een versterkerkast die pal naast mijn voordeur staat (voorgevel). Ik heb een offerte gekregen die volledig voor eigen rekening is (1200 euro). Ik vind het niet acceptabel dat deze kosten voor mijn rekening komen. Wij hebben dit huis gekocht zonder enige vermelding van deze kast die aan onze woning vast zit. Het is voor het oog en voor de toegang een hinderlijke kast.
Ik heb geprobeert in contact te komen met iemand van het bedrijf om dit te bespreken maar geen reactie.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Ziggo verantwoordelijkheid neemt en de kosten op zich neemt voor het verplaatsen van deze kast. Ook wil ik dat de onderneming reageert op mijn verzoeken niet weer 1 maand niets van zich laat horen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen