Klacht Ziggo: Afspraken niet nakomen

Klachtnummer
# 283983
Gebruiker
OriginalLuciano
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij zeer ontevreden over klantenservice, 3 weken geleden met klantenservice in gesprek over diensten die niet constant werken de 8 maanden dat ik klant ben, uiteindelijk tot een overeenstemming kunnen komen: de oplossing luid 6 maanden foxsport compleet, 6 maanden ziggo sporttotaal en een eenmalige korting van 40 euro op mijn eerstvolgende factuur waarvan 20 wel is nagekomen. Allen is het niet nagekomen en heeft de werknemer niet alles genoteerd dus zodoende ik mijn afspraak niet krijg en dus te veel betaal voor een

De oplossing

Afspraak nakomen dus de 6 maanden foxsport compleet, 6 maanden ziggo sporttotaal en een eenmalige korting van 20 euro op mijn eerstvolgende factuur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Zoek hen op Twitter of Facebook om je klacht met hen te delen.

0 reacties