Klacht Ziggo: Afspraken worden niet nagekomen, er wordt niet teruggebeld en nu een box die ontiegelijk veel herrie

Klachtnummer
# 470763
Gebruiker
Gebruiker1572079218
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na 2 weken heel veel bellen en afspraken die niet nagekomen worden eindelijk dan weer tv. De mediabox XL doet het. Maar wat een ongelofelijke herrie. Hij slaat constant aan, geluid komt boven de tv uit.
Ben ten einde raad, alle beloftes over contact opnemen en terugbellen. uteindelijk hebben we de mediabox zelf aan de praat gekregen maar als deze herrie blijft gaat dit hem niet worden.

De oplossing

Hopen eindelijk nu eens door jullie benaderd te worden ik heb deze 2 weken al 300 min. gebeld naar jullie, We willen graag goed werkende apparatuur en genoegdoening voor alle tijd en frustratie die dit opgeleverd heeft.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen