Klacht Ziggo: agressieve en intimiderende manier van benadering, na opzegging.

WitteVlinder#45

agressieve klantbenadering, nadat ik ben overgestapt naar een andere provider (d.d.7-1-2019). Telefonisch benaderd door Ziggo, nadat mijn nieuwe provider de overstap had gemeld. Ik 'moest' nog een aantal vragen beantwoorden om ervoor te zorgen dat de overstap goed zou verlopen, het gesprek zou 15 minuten duren en dat er voor mijn nogal wat ging veranderen (???). Bang makerij! Er was geen enkele ruimte om aan te geven dat ik helemaal geen gesprek hoefde. Alsof ik me 'moest' verantwoorden voor mijn overstapt. Nadat ik deze opvatting kenbaar maakten, kwamen er nog argumenten dat er mogelijk kosten aan verbonden zouden zijn, dat ik nog verplichtingen had (zoals decoder opsturen), een nogal agressieve manier van praten, die ik duidelijk ter discussie stelde, waarna het gesprek zeer snel beëindigd werd door de betreffende beller. Absoluut ongepast.

Dat ziggo klanten niet agressief en intimiderend benadert bij opzegging, maar dat ze open vragen of er tijd is voor een gesprek over de opzegging. En niet op voorhand 'afdwingen' dat er vragen beantwoord moeten worden.

Ook een klacht indienen over Ziggo?