Klacht Ziggo: Al 3 jaar foute facturen door schuld Ziggo, al 2x onterecht afgesloten

Klachtnummer
# 623615
Gebruiker
Gebruiker1530904968
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds januari 2020 stuurt Ziggo foutieve (te lage) facturen. Ziggo blijft proberen de facturen te corrigeren, maar dat lukt telkens niet. Ziggo stelt me telkens gerust dat ze me nooit een navordering zullen sturen voor het te weinig betaalde geld, en dat het zéker nooit invloed zal hebben op de levering van hun producten.

Maar in oktober 2021 werd onze internetverbinding plotseling afgesloten, en duurde het 5 dagen voordat we weer verbinding hadden. En in augustus dit jaar stopte de digitale televisie, dat duurde ook ettelijke dagen. Beide gebeurtenissen hadden een directe relatie met de foutieve facturen.

Na het herstel van de televisieverbinding werd de facturatie gecorrigeerd; in september kreeg ik een correcte factuur. Maar deze maand, oktober 2022, is de factuur wéér verkeerd.

Gewenste oplossing

Ik wil dat Ziggo eens en voor altijd óf de facturen definitief en onherroepelijk corrigeert, óf het te lage factuurbedrag in alle systemen officieel maakt zodat het niet meer tot afsluitingen of andere ellende leidt.

Daarnaast wil ik excuses van Ziggo en een zeer ruimhartige compensatie voor alle tijd en hinder (financieel of in de vorm van bloemen/kadootjes/tractaties, géén gratis extra pakket, géén sigaar uit eigen doos).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen