Klacht Ziggo: Al 4 weken geen internet en ophangen in je oor

# 197842
Johan.H

Ik heb al sinds jullie de horionbox hebben geinstaleerd nu 4 weken geen internet dan bel je vriendelijk met ze om een oplossing met petra kroes en die wimpelt het af en verbindi je door met [weggehaald door moderator] die niet is ingelicht door [weggehaald door moderator] en totaal onproffesioneel met je omgaat hij kan je niks bieden je moet maar naar een winkel een modem ophalen hij wilt een miljoen?!? Wat heb ik ermee te maken dat hij een miljoen wilt ik zeg dat ik niet voor niks betaal en gewoon me internet wilt en hij zegt dat hij mij daar niet mee kan helpen en hangt zo op in me oor. Waarom bied ziggo internet aan als het het niet kan leveren? Mijn huistelefoon doet het niet dus moet met ziggo bellen waardoor ik meer kosten maak met me mobiel en me internet op me mobiel het ook niet doet waardoor ik ook daar meer kosten heb. Ik heb een eigen bedrijf en loop hierdoor werk mis en dan krijg ik elke keer het smoesje er is een storing ik ben gekke henkie niet

Vergoeding/goed werkend internet/ontslag [weggehaald door moderator]/excuses [weggehaald door moderator]

Ook een klacht indienen over Ziggo?