Opgelost door Ziggo: Al een jaar slecht internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 324325
Gebruiker
K.C Veldman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Sinds oktober vorig jaar slecht internet,in plaats 400 mb waarvoor ik betaal haal ik amper 200 mb. Monteur staat ook voor een raadsel.Meet apparatuur van Ziggo in huis gehad,geen oplossing. Buurt splitsing zou verandering brengen niet dus. Word er een beetje zat van wel flink betalen maar géén oplossing.

Gewenste oplossing

Met een oplossing komen.
Geboden oplossing
400 mb en een wettelijke te tegemoetkoming,ben zeer tevreden
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen