Opgelost door Ziggo: Al een jaar slecht internet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 324325
Gebruiker
K.C Veldman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober vorig jaar slecht internet,in plaats 400 mb waarvoor ik betaal haal ik amper 200 mb. Monteur staat ook voor een raadsel.Meet apparatuur van Ziggo in huis gehad,geen oplossing. Buurt splitsing zou verandering brengen niet dus. Word er een beetje zat van wel flink betalen maar géén oplossing.

De oplossing

Met een oplossing komen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K.C Veldman
Datum
Uiteindelijke oplossing 400 mb en een wettelijke te tegemoetkoming,ben zeer tevreden
Status
opgelost
Beoordeling
happy