Klacht Ziggo: Al jaren slechte verbinding Tv / Internet

Klachtnummer
# 49625
Gebruiker
KlachtWOL
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al jaren slechte verbinding met internet/tv, probleem zou echter aan mijn eigen huis liggen, apparatuur etc.. Alles vervangen tot aan de tv toe!! Klacht is nu duidelijk naar 3 jaar.. Kabel buiten is kapot of zitten breuken in!!

Krijg netjes een sms, binnen 20 dagen is het probleem verholpen, twee weken later krijg ik weer netjes een sms, binnen 8 weken wordt het probleem opgelost!! Tja ach we wachten wel af!! Dus straks wel mooi weer 3 maanden verder!

Gewenste oplossing

Mijn geld terug over de laatste jaren!! En dat ze eens een keer aan het werk gaan!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen