Klacht Ziggo: al weken constant uitvallen internet en telefoon maar wel 70€ per maand betalen, waarvoor?

Klachtnummer
# 180056
Gebruiker
Johan
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik ben nu ruim 6 jaar klant bij ziggo.
en de laatste weken non stop storing.
de verbinding is volledig weg ook geen telefoon.
ik heb er een monteur bij gehad, hele vriendelijke man daar heb ik dan ook niets over aan te merken.
maar als ik 1 dag te laat ben zijn ze er als de kippen bij om aanmaningskosten in rekening te brengen.
maar als het om problemen gaat duurt het veel te lang voordat het ook daadwerkelijk is opgelost.
de fusie van ziggo en upc en de problemen daarmee zijn een klap in het gezicht van ziggo klanten.
ik wil het eigenlijk niet maar mischien een facebook topic starten, misschien dat een stukje imago schade ze wakker schudt en ze dan eens eindelijk er iets aan doen.
nog 1 week storing en ik zeg me abonnement op en ga naar de concurrent.
ik heb liever wat langzamer internet dat wel werkt dat de huidige puinzooi van ziggo.

Gewenste oplossing

betere medewerkers in dienst nemen.
problemen actief oplossen en internet garanderen.
een kleine storing eens in de zoveel tijd zal je me niet over horen maar dagelijks de halft van de dag daar betaal ik niet voor. ( stukje compensatie misschien?)14765785

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen