Klacht Ziggo: al weken constant uitvallen internet en telefoon maar wel 70€ per maand betalen, waarvoor?

Johan

ik ben nu ruim 6 jaar klant bij ziggo.
en de laatste weken non stop storing.
de verbinding is volledig weg ook geen telefoon.
ik heb er een monteur bij gehad, hele vriendelijke man daar heb ik dan ook niets over aan te merken.
maar als ik 1 dag te laat ben zijn ze er als de kippen bij om aanmaningskosten in rekening te brengen.
maar als het om problemen gaat duurt het veel te lang voordat het ook daadwerkelijk is opgelost.
de fusie van ziggo en upc en de problemen daarmee zijn een klap in het gezicht van ziggo klanten.
ik wil het eigenlijk niet maar mischien een facebook topic starten, misschien dat een stukje imago schade ze wakker schudt en ze dan eens eindelijk er iets aan doen.
nog 1 week storing en ik zeg me abonnement op en ga naar de concurrent.
ik heb liever wat langzamer internet dat wel werkt dat de huidige puinzooi van ziggo.

betere medewerkers in dienst nemen.
problemen actief oplossen en internet garanderen.
een kleine storing eens in de zoveel tijd zal je me niet over horen maar dagelijks de halft van de dag daar betaal ik niet voor. ( stukje compensatie misschien?)14765785

Ook een klacht indienen over Ziggo?