Klacht Ziggo: Alles in 1 werkt niet

Klachtnummer
# 264477
Gebruiker
J.J.M. Town
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een alles in 1 bij ziggo en alles in 1 werkt niet met name WiFi. Contact opnemen met ziggo is hierdoor onmogelijk en moet ik via mijn kostenbetalende provider internetdiensten gebruiken. Een vragenlijst van 10 minuten invullen voor ziggo via de niet gratis provider vind ik absurd. Huistelefoon tv internet kortom alles in 1 werkt niet. Voorheen UPC. Ik kan geen ambulance bellen indien nodig.

De oplossing

Alle kosten voorgoed krijgen voor de gemaakte kosten bij mijn betalende provider en de kosten voor het niet hebben van alles in 1 per maand of per dag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen