Klacht Ziggo: Altijd gedonder

Klachtnummer
# 361203
Gebruiker
Bos75
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ziggo stuurde een mail dat de internetsnelheid verhoogd zou worden. Alles wat we moesten doen was even de stekker uit de modem en er weer in. Nu doet het internet het helemaal niet meer. Na de klantenservice te hebben gebeld voor 90 eurocent per minuut werd er na 10 minuten plotseling opgehangen en hadden we nog niet eens advies gekregen van de telefonist. Dan maar even een klacht indienen op de mobiele data. We gaan Ziggo opzeggen, een goedkoop wifi aanschaffen voor gasten en zelf dan maar alleen nog via mobiel internetten. Dag Ziggo!

Gewenste oplossing

Geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen