Opgelost door Ziggo: Alweer geen signaal en duurt lang voor monteur kan komen

content Opgelost
Zucht

Om de zoveel tijd hebben we ineens geen signaal en moet er een monteur komen. We betalen wel steeds veel. De monteur kan over een week pas komen en al die tijd hebben we helemaal niets. Geen internet,tv en telefoon. Nu zitten we met een doodziek kind en kunnen niet eens de huistelefoon gebruiken of iets aan bijv. Symptomen etc opzoeken op internet.

Zorgen dat het signaal er weer is en niet hoeven betalen voor de gemiste service.

Zucht
Het bleek voor nu een wijkstoring te zijn. Ik was (1 van) de eerste(n) die belde waardoor het nog niet bekend was als algehele storing. Het is voor nu opgelost maar we hopen dat we over een tijdje ook nog goed signaal hebben. Dat is afwachten. Er is ook een sms service. Je krijgt een sms als de storing over is. De storing was op 17 april. Op 19 april krijg ik 2 sms'jes met in de eerste, er is een storing en die hopen we op 18 april opgelost te hebben. Tegelijkertijd een sms met de storing is opgelost. Beide sms'jes komen minstens een dag later dan de service beloofd om te sturen.

Ook een klacht indienen over Ziggo?