Opgelost door Ziggo: Alweer geen signaal en duurt lang voor monteur kan komen

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 361584
Gebruiker
Zucht
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Om de zoveel tijd hebben we ineens geen signaal en moet er een monteur komen. We betalen wel steeds veel. De monteur kan over een week pas komen en al die tijd hebben we helemaal niets. Geen internet,tv en telefoon. Nu zitten we met een doodziek kind en kunnen niet eens de huistelefoon gebruiken of iets aan bijv. Symptomen etc opzoeken op internet.

De oplossing

Zorgen dat het signaal er weer is en niet hoeven betalen voor de gemiste service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zucht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het bleek voor nu een wijkstoring te zijn. Ik was (1 van) de eerste(n) die belde waardoor het nog niet bekend was als algehele storing. Het is voor nu opgelost maar we hopen dat we over een tijdje ook nog goed signaal hebben. Dat is afwachten. Er is ook een sms service. Je krijgt een sms als de storing over is. De storing was op 17 april. Op 19 april krijg ik 2 sms'jes met in de eerste, er is een storing en die hopen we op 18 april opgelost te hebben. Tegelijkertijd een sms met de storing is opgelost. Beide sms'jes komen minstens een dag later dan de service beloofd om te sturen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen