Klacht Ziggo: asoos

Klachtnummer
# 359967
Gebruiker
fucking t-mobile
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben sinds 18 februari klant van ziggo en nog niet 1 dag geen storing gehad.verschillende malen gebeld en na verloop van tijd is er een afspraak gemaakt met een monteur. deze is helemaal niet komen opdagen en kreeg 3dgn erna een telefoontje dat de monteur zich plots ziek had gemeld.nadat gisteren bijna de hele dag internet eruit is geweest zou ik vandaag terug gebeld worden ivm compensatie en eventueel het beindigen van het contract met ziggo daar ik al 2 maanden aan het sodemieteren ben met hun en niet 1 dag storingsvrij internet geleverd heb gekregen van hun...echter geen telefoon gehad van hun. en nu is alweer een paar keer internet uitgevallen en dat gaat maar door en door....ik krijg er gigantische maagklachten van

De oplossing

ik wil mijn geld terug en wil gratis overstappen naar een andere provider

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties