Klacht Ziggo: Automatische afschrijving ná beëindiging abonnement

Klachtnummer
# 194825
Gebruiker
Zahra
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Abonnement per 25 sept. jl opgezegd. Brief van Ziggo dd. 24 augustus jl. aan mij -persoonlijk - dat MIJN abonnement wordt beëindigd.
Ná 25 sept. al 2 keer automatische incasso. Heb ik geblokkeerd bij mijn bank.
*** Bij brief van 7 november herinneringsbetaling : € 89,90 (+ € 25 kosten + € 40 incasso)
Klacht ingediend bij Ziggo hierover. Antwoord Ziggo: abonnement staat op naam van uw zoon. (NB Mijn zoon heeft in zijn studententijd tijdelijk bij mij gewoond.)
Hoe kan IK dan het abonnement beëindigen, als het niet op MIJN naam staat ??
Ik geef ZIGGO 5 werkdagen om hierop te reageren.

Aangetekend verstuurd, kopie naar mijn Rechtbijstandverzekering

Gewenste oplossing

Zoals verschillende keren toegezegd door medewerkers van Ziggo dat het INTERN wordt opgelost en niet een loze belofte aan de klant.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen