Klacht Ziggo: beeld en geluid van tv

Klachtnummer
# 107639
Gebruiker
consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het beeld blijft regelmatig in blikjes teveranderen en het geluid valt regelmatig weg.
Ik heb ziggo opgebeld en dan moet je de frequentie veranderen maar dat helpt niet, het is meestal ned 1.
Een nieuwe dure kabel heb ik ook al aangeschaft.
Wanneer kunnen we weer onafgebroken tv kijken?

De oplossing

Onafgebroken tv kijken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen