Klacht Ziggo: bekabeling over de sloot

Klachtnummer
# 107568
Gebruiker
hoekstra
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind oktober 2014 zal het ongeveer zijn geweest, dat ik van de 1 op andere dag geen verbinding meer had, dit had ik te danken aan het loonbedrijf dat bij het schoonmaken van de sloot de bekabeling heeft los getrokken, dit is buiten mijn erf gebeurt. Na heel wat heen en weer gebel met Ziggo is er een alternatieve kabel getrokken, die letterlijk over de sloot ligt, open en bloot. Er werd gezegd dat het een alternatieve oplossing was en dat over een aantal weken de kabel in de grond zou worden gestopt. dit is tot op heden nog niet gebeurt.
ik heb zeker 10 keer een mail gestuurd, ik heb 8 keer gebeld met de helpdesk en ik ben langs geweest bij het servicepunt in Heerhugowaard.

De oplossing

Ik wil graag dat de afspraak na gekomen wordt en dat de bekabeling onder de grond komt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen