Klacht Ziggo: Bellen met uw vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo gaat geld kosten!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 51528
Gebruiker
H.L.M. Smits
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik moet nu ineens gaan betalen voor het bellen van vast naar vast tussen Ziggo-abonnees onderling.
Ziggo vermeldt dat dit komt vanuit de behoefte van klanten aan onbezorgd bellen naar mobiele telefoonnummers. Daarom kost bellen met mijn vaste telefoonlijn naar andere telefonie-abonnees van Ziggo vanaf 1 april a.s. € 0,09 starttarief en € 0,09 gesprekskosten per minuut. En schrijven ze: "Ditzelfde tarief BETAALT U AL voor bellen naar andere vaste en mobiele telefoonnummers."
DUS OMDAT ER BEHOEFTE BIJ KLANTEN IS OM ONBEZORGD TE BELLEN NAAR MOBIELE TELEFOONUMMERS MOETEN ALLES-IN-1-EXTRA-ABONNEES MEER GAAN BETALEN?
Tenzij ik een volop bellen altijd abonnement neem. Naast de aankomende verhoging voor mij van 1,45 komt hier dus nog minimaal 9,95 bij. Een totale verhoging van mijn abonnementskosten met 11,40 euro.
Natuurlijk kan ik naar aanleiding hiervan overstappen naar een ander abonnement of opzeggen. En dat kan gelukkig tot 1 april wel zonder kosten.

De oplossing

Laten betalen voor onderling bellen van vast naar vast tussen ZIGGO-abonnees niet doorvoeren voor deze ordinaire verhoging die nergens op gebaseerd is.
Of anders:
Eindelijk naar aanleiding hiervan de kabelmarkt open gooien voor andere aanbieders.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    H.L.M. Smits
    Datum
    Krijg hetzelfde standaard antwoord dat overeenkomt met de reden om het gratis onderling vast naar vast bellen tussen ZIGGO-abonnees af te schaffen.
    In mijn geval ben ik dus daardoor duurder uit.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
H.L.M. Smits
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Ziggo?