Klacht Ziggo: belofte maakt schuld

kakive

ik ben in augustus 2014 overgestapt van de KPN naar Ziggo(pakket), dit zou mij veel schelen per maand. Ook meldde deze aardige werknemer dat ik van 2006 tot 2014 voor digitale tv heb betaald en ik een analoge had. Ik moest een klacht indienen, wat ik gelijk gedaan heb, dan kwam ik in aanmerking voor restitutie. Heb toen verschillende malen terug gebeld maar geen geld. Op 28 augustus 2015 heb ik weer gebeld en een aardige werknemer vertelde mij dat het inderdaad in behandeling is genomen en ik 477 euro ;) terug zou krijgen, Hij zei ook dat ik het nog niet gehad had omdat de des betreffende afdeling eerst moest bellen omdat het boven de 100 euro is. Na een maand had ik nog niets ontvangen. Weer bellen vertelde deze werknemer dat het allemaal een vergissing was en ik niks terug krijg want het is verjaard. Nou ja zeg, waarom attenderen zij (ziggo) mij er dan op in 2014?. Kortom mij is al die tijd een worst voor gehouden, ik ben heel verdrietig ;(

belofte maakt schuld! In ieder geval een gepaste oplossing, dit lijkt me redelijk.

Ook een klacht indienen over Ziggo?