Klacht Ziggo: Beschadigde kabel ik vecht als Kafka tegen een burocratie binnen dit bedrijf voor een werkende aansl

Ziggokabel#406

Hebben een ziggo zakelijk abonnement bij installatie gaf monteur aan dat kabel nat was. Na enige weke viel telefoon en internet steeds weg.
Enige malen in weekeind gebeld.Maandag tussen 8-12 zou spoedmonteur komen vier uur geacht geen monteur. Gebeld bon stond nog open advies was wachten op monteur dinsdag weeg gebeld.
Blijkt dat andere afdeling monteur heeft gecanceld
Geen enkele terugkoppeling van ziggo. Kwaad opgebeld monteur kan pas over een week komen (voor een zakelijke aansluiting!!)
Monteur meet signaal zeer slecht en -8dB kabel beschadigd in straat
Maakt werkbon met alle gegevens, zegt laat gat maar open tot aannemer komt morgen.
Week gewacht en maar eens gebeld blijkt dat telf nummers en adres is verwisselt wordt pas ontdekt na mijn telefoontje.krijg eerst te horen dat aannemer verschillende malen heeft gebeld erlangs is geweest.
Bij navraag blijkt dit een onbekend nummer en adres te zijn.
Ik wordt teruggebeld dat er een noodmonteur komt om een noodkabel aan te leggen
Weer uren gewacht op een aardige monteur die bij aankomst zegt ik ben een binnen monteur ik kan geen noodkabel aanleggen.
En weer de kabel doormeet en constateerde dat de kabel kapot is.
Monteur belt met afdeling die zegt dat het zijn probleem is en de hoorn erop gooit.
Na lang bellen met andere afdelingen krijgt hij een fiche voor een werkbon.
Zit nu bijna drie weken met een modem dat herhaaldelijk opstart en geen internet en telefoon op een zakelijke aansluiting.
Communicatie met de klant is slecht geen terugkoppeling.
monteurs worden gecanceld zonder bericht verkeerde monteurs gestuurd bonnen verwisseld. Geeft geen vertrouwen in een zakelijke dienstverlener!
Werken nu op een ander adres .

Zorgen voor een werkende aansluiting
De uren tevergeefs wachten compenseert
En de weken zonder internet verrekend.

Ook een klacht indienen over Ziggo?