Klacht Ziggo: Bestelling is geannuleerd maar blijft actief bij Ziggo staan

Klachtnummer
# 384437
Gebruiker
ZatvanZiggo
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bestelling gedaan bij zich maar die is geannuleerd, het is voor Ziggo kennelijk erg lastig om dit te verwerken want ik bel, en bel, en bel nog maar eens want Ziggo gaat vrolijk door met mij nota's te sturen terwijl ik geen Ziggo abonnement heb afgesloten. Meermalen is mij telefonisch toegezegd dat de aanvraag is geannuleerd en dat er geen producten meer lopen, vervolgens krijg ik aanmaningen en als ik dan bel dan zien ze toch dat een product nog op actief staat!
Vandaag weer een dringend verzoek gekregen om te betalen anders sluiten ze de diensten af. Ik denk dat ze dat maar eens moeten doen, dan zien ze dat er geen diensten zijn om af te sluiten.

De oplossing

Ik wil dat ze de bestelling die is geannuleerd ook daadwerkelijk uit hun systeem halen. Ik heb niks van Ziggo geïnstalleerd, de apparatuur is direct weer retour gezonden. Ik ben alweer een paar maanden heel tevreden met KPN. Ik wil geen aanmaningen meer ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?