Klacht Ziggo: Betaal al maanden teveel, voor alles in 1 pakket van 50bmps dat blijkbaar niet eens meer bestaat!

Kitt

Nadat UPC is overgegaan in Ziggo, betaal ik blijkbaar nog steeds voor een alles in 1 pakket met internetsnelheid van 50bmps, terwijl het 40 bpms is. Dit viel mij nu op omdat zonder mededeling mijn pakketprijs is verhoogd van 54,90 naar 56,85. Het pakket met 40bmps kost maandelijks 45,95!
Het pakket met 150/15!!! kost trouwens 59,95.. bijna wat ik betaal!!!
Vandaag Ziggo telefonisch benaderd, krijg ik een vaag verhaal dat ik als oud klant wel die 50 ontvang? maar ik had net ergens gelezen niet meer beschikbaar is en het is traag, ... dan evt. maar terug naar pakket 40mb, scheelt teveel in kosten, maar volgens die medewerker zouden er dan bepaalde tv zenders komen te vervallen? Zou het nog overwegen.... lees nakijken.
Bij het nakijken bij de pakket aanbiedingen is dit dus pure onzin, aanbod tv zenders is gelijk.. en na de speedtest van Ziggo zelf nog wel, blijkt idd dat ik rond de 40 mbps ontvang.

Wil dus van de afgelopen 11 maanden het teveel betaalde bedrag terug en mijn maandbedrag verlaagd hebben naar die 45,95.
Klacht ook nogmaals, na niet tevreden telefonisch contact, per klachtenformulier bij Ziggo neergelegd!

Ook een klacht indienen over Ziggo?