Klacht Ziggo: Betalen voor dienst dat onvolledig wordt geleverd.

Klachtnummer
# 370057
Gebruiker
gs
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geluid valt al ruim 5 jaar uit.

1 zender verdwijnt uit het extra pakket maar moet nog steeds vol abonnement betalen.

Bij contact krijg je stomme smiley gestuurd. Dan kan men mij niet helpen omdat men beleefdheid eist omdat ik die smiley idioterie noem.

Verder zegt Ziggo in contact te zijn met een zender dat opgeheven is per 1 juni jl.. Hoe dan?



Wow Ziggo. Ik betaal op tijd en ik vraag iets normaals.

De oplossing

Ik wil dat het geluid weer normaal werkt zonder steeds uitvalt.

Ook wil ik compensatie voor de periode dat ik nu 1 extra zender minder heb.

Ik ga ook niet een hele dag wachten op de monteur.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?