Klacht Ziggo: Betalen voor iets wat ik niet heb aangevraagd.

SMN Bertus

Ik heb een aantal maanden geleden een telefonisch overeenkomst gedaan na aanleiding van een aanbieding die ik had gezien op televisie. Het voordeelpakket voor 34,95 de eerste 3 maanden en daarna 40,00. Er wordt nu elke maand 49.50 gefactureerd voor iets wat ik niet heb toegezegd. Ik belde in eerste instantie naar de klantenservice van ziggo maar niemand kon mij daar helpen en werd gezegd dat ik een klachtenformulier moest invullen en aan de hand daarvan gebeld zou worden door een manager. Niet lang nadat ik dit heb gedaan werd ik inderdaad gebeld en werd mij gezegd dat ik eerder aan moest kloppen en het nu te laat is en nadat ik zei dat er toch opnamens zijn gemaakt van het gesprek zei de persoon in kwestie dat dit niet meer bestaat. Dit is natuurlijk ongelofelijk. Het eerder voor mij vervelend is ik zo lang te veel heb betaald en dit nu tegen mij wordt gebruikt.

Dat dit per direct wordt verholpen en ik mijn beloofde diensten en geld terug krijg wat ik heb teveel betaald