Klacht Ziggo: Bij Ziggo is overstappen naar een internet only abonnement onmogelijk.

Klachtnummer
# 653247
Gebruiker
Gebruiker1541517105
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een abonnement bij Ziggo op TV, Internet en vast bellen. Ik wil dit wijzigen naar een internet only abonnement, maar dat gaat gewoon niet op de site van Ziggo.
Veranderen naar een duurder abonnement is bij Ziggo geen enkel probleem, maar overstappen op een goedkoper abonnement is onmogelijk. Ik vind dat schandelijk!

Gewenste oplossing

Ik wil overstappen van abonnement met TV, Internet en Vast bellen naar Internet Basic

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen