Klacht Ziggo: bijna 3 jaar Betaald voor kijk en luistergeld Ziggo..???

Klachtnummer
# 135275
Gebruiker
Arthur
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geachte medewerker Ziggo,
Ik kwam er deze week achter dat ik al 2 jaar en 9 maanden 56,00 euro per kwartaal betaal voor kabel televisie bij jullie. Ik ben in feb. 2013, met alles overgegaan van dig UPC, naar Telfort. Ik vraag mij af waarom wij betaald hebben aan Ziggo voor een dienst waar wij geen gebruik van maken? Totaal zo een 616,00 euro.

Wij hebben contact gehad met jullie klantenservice. Jullie gaven aan niet te kunnen zien of wij gebruik maken van een dienst of niet. Dit begrijp ik.
Maar hoe kan het zijn dat wij met alles in 2013 overgaan naar Telfort, en dat jullie dit laten doorlopen. ?? Ik heb contact gehad met Telfort, die geven aan dat er destijds geen overstapservice is geweest vanuit hun. Ik heb dit dus zelf met jullie geregeld. Waarom is dit blijven lopen. In onze illusie was dit kijk en luister geld? dit bleek niet meer te bestaan. Naar mijn idee zijn jullie in deze casus deels in gebreke en hoop op een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

De oplossing

Deels in gebreke. 33 maanden te veel betaald ( 18,70 p/maand ) voor een onnodige dienst. De fout kan zowel bij mezelf als bij Ziggo worden gezocht. Passende oplossing zou een regeling van 50 procent teruggave van het te veel betaalde zijn. Ik vraag me tevens af hoe lang dit was doorgelopen als een kennis mij niet hierop had geatendeerd. Verder ben ik benieuwd voor hoeveel Nederlanders deze kwestie ook aan de hand is. Misschien iets om dit te communiceren naar uw klanten..

Met vriendelijke groet,

Arthur Reijnders

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen