Klacht Ziggo: Blokkeren mail account op verdenking van het verzenden van spam.

Klachtnummer
# 457492
Gebruiker
K.J. Vermij
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn e-mail account is geblokkeerd op verdenking van het verspreiden van spam. Dat ik dat zeer beslist niet doe weet Ziggo ook, omdat ze weten dat e-mailadressen in "verkeerde" handen kunnen vallen zoals ze zelf in een mail en brief schrijven. Om het op te lossen moet ik mijn wachtwoorden veranderen en ik schrijf een klacht mail. Als reactie laat Zigo weten dat het filter nu is aangepast. Daags daarop wordt ik weer geblokkeerd. Dat is de derde keer in nauwelijks een week. Desgevraagd reageert Ziggo niet meer op mijn klacht in de mail waarin ik uitleg vraag over mijn kennelijk ongewenste gedrag zo dat ik nog immer geblokkeerd ben. Wel dringt Ziggo er op aan weer de wachtwoorden te wijzigen, een verstandige maatregel bij phissing maar bij de tenonrechte verdenking van het verzenden van spam volstrekt nutteloos. Inmiddels ben ik het zat. Dat ik maandelijks ruim drie Euro betaal voor een virusprotection blijk hiermede ook zinloos.

De oplossing

Opheffen blokkade en herstel mail account.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen