Klacht Ziggo: Blunderend bedrijf biedt geen excuses aan en is onklantvriendelijk

BartJanGort

Ik huurde inclusief internet maar wilde een snelheidsverhoging. Ik moest hiervoor mijn eigen ziggo account aanmaken (de oude was op naam van de eigenaar). Ik vertelde de helpdesk dat ik dit wel wilde doen maar dat ik absoluut NIET zonder internet wilde komen te zitten in de tussentijd. Dit beloofden ze. Vervolgens: 2 weken geen internet.

Paar jaar later: de eigenaar van mijn huurwoning verhuisde en nam op zijn nieuwe adres een gratis 1 maand proefabonnement. Toen die voorbij was werd midden op de dag ONS internet afgesloten omdat het proefabbonement verlopen was, terwijl we al jaren hun aller duurste abbonement hadden zonder ooit een betaling te missen! De monteur was nog niet eens weggereden met zijn busje (ik belde ze meteen op) maar ik werd verteld dat ze geen monteur langs konden sturen om ons internet weer aan te zetten tot de volgende werkdag!

Minimaal excuses, en compensatie voor niet alleen de 2 weken en later 1 volle dag zonder internet die wel betaald waren maar ook voor het ongemak. Ik werk vanuit huis. Hoe halen ze het in hun hoofd iemands internet onaangekondigd foutief uit te zetten en dan geen moeite te doen het zo snel mogelijk te herstellen!

Tevens verhuis ik nu zelf en vergat ik voortijdig mijn abonnement op te zeggen. Na in totaal ~€6000 abonnementskosten betaald te hebben en de bovenstaande dingen, willen ze ook niet de opzegtermijn wegwuiven als service. Dit was wel het minste wat ze konden doen naar mijn mening.