Opgelost door Ziggo: cisco recorder faalt!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 27788
Gebruiker
K
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gebruik nu ongeveer 4 weken de cisco recorder geleverd door Ziggo. Zij leveren hem niet meer omdat hij bugs heeft, die niet verholpen kunnen worden. Dit is door 3 (!!) medewerkers van Ziggo onafhankelijk verklaard. 14 mei het 1e probleem. Bij instellen van een programma om op te nemen, geen beeld meer, E melding. Klantenservice heeft mij hier netjes doorheen geloodst, duurde wel ongeveer een uur en veel frustratie. Vandaag keek ik in de opnamelijst naar de opgenomen programma's. In 1 klap werd tijdens het bekijken de hele lijst gewist!! Bekend probleem, volgens klantenservice Ziggo, en niet meer terug te halen. Nu door 3 medewerkers van Ziggo bevestigd gekregen dat cisco een heel slecht apparaat is met bugs die niet op te lossen zijn. Naar mijn mening heeft Ziggo nu de plicht om mij een deugdelijk apparaat ter hand te stellen. Zij leveren nu Humax en Samsung. Volgens vriendelijke medewerker logisch, volgens de 2e onvriendelijke medewerker moet dit apparaat met bugs gerepareerd worden!

De oplossing

Het lijkt mij logisch dat wanneer alle medewerkers die ik spreek van Ziggo bevestigen dat ik een ondeugdelijke recorder heb, Ziggo zo coulant is om mij een deugdelijke Humax te verstrekken. Ik heb nota bene voor dit apparaat betaald, terwijl hij een paar weken later gratis werd geboden. Ik snap nu ook waarom. Een apparaat ter reparatie geven, terwijl de fabrikant en Ziggo weten dat er bugs inzitten, die er niet uit te krijgen zijn, is voor mij een slechte oplossing. Ik zit dan 10 dagen zonder opnamemogelijkheid en krijg het bug apparaat gewoon weer retour. Concreet, ik verwacht dat Ziggo waar maakt wat men predikt, namelijk klantgerichtheid. Er zijn voldoende andere aanbieders, met goed functionerende recorders. Het liefst blijf ik bij Ziggo, maar dan wel met een door ZIggo verstrekte Humax of Samsung.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
K
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen