Klacht Ziggo: Constant resetten van de Mediabox

Klachtnummer
# 191443
Gebruiker
Bert Kooijman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij de aanbieding werd mij verteld dat de mediabox het summum was.
Wat niet verteld werd dat er veel funties van de oude Humax ( zelf betaald) niet op de mediabox te vinden zijn. Wat nog meest irritant is, is dat de box een dermate zoemend geluid veroorzaakt zodat ik Ziggo ga verzoeken het geheel terug te halen. Bijkomend is dat de maandfactuur dusdanig verschild (€25.=) wat ook niet verteld word.
Was een leuk verkooppraatje wwar een heleboel mensen ingetuind zijn.

De oplossing

Gewenste oplossing is, dat Ziggo het apparaat direct ophaalt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen