Klacht Ziggo: Contractdatum veranderd zonder enige communicatie

Klachtnummer
# 412332
Gebruiker
Corremans1964
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik zat bij Ziggo vanaf aug 2018. Na dat twee xl boxen niet naar behoren werkte,op advies van Ziggo een next box gekregen en moest 19,95 betalen. (Dit was in oktober 2019.)
Nu heb ik een contract vanaf oktober 2019 en niet vanaf aug 2018.
Geen mail daarover ontvangen.
Begin december over gestapt naar KPN en kom ik hier achter.
Nu mag ik ook nog een leuk bedrag betalen aan Ziggo.
Iemand hier ervaring mee?

Gewenste oplossing

Oplossen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen