Klacht Ziggo: dat de robotten van ziggo zich eens in kunnen gaan leven in de klachten van hun klanten

Klachtnummer
# 348804
Gebruiker
van zelst
Datum
0 reacties

Details

De klacht

telefoon etc werken weer de klacht waarom dit 8 dagen moet duren daar heb ik van de robotjes van ziggo geen antwoord op gehad robot met de codenaam sam zou mij gisteren [woensdag dus] bellen maar ik vrees dat zijn harde schijf al is gewist want ik heb niets gehoord
ik heb 2 formulieren ingevuld waar opperrobot op zou reageren maar helaas ook deze harde schijf is gewist

De oplossing

er gebeurd niets want de harde schijfen van de robotten zijn al weer gewist

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen