Klacht Ziggo: Dat ik niet vast kan bellen, geen internet heb, en geen wifi.

Klachtnummer
# 334320
Gebruiker
Sammm
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een service!!! Verschrikkelijk!!! Dat ik sinds ik hier woon niet vast kan bellen, hele slechte internetverbinding en wifi heb, omdat het allemaal niet goed is afgesteld wat betreft mijn abonnement Je steeds van het kastje naar de muur gestuurd wordt. De klantenservice en de monteurs elkaar de schuld geven en het probleem totaal niet opgelost wordt. De klantenservice niet echt een service verleent, maar je weg drukt terwijl je nog je verhaal aan het doen bent. De monteurs dat toegeven dat dat zo is. Vanmorgen is er weer een monteur geweest. Die beste man heeft aangegeven dat het sinds ik hier woon al niet goed was aangesloten. De beste dame van de klantenservice gezegd heeft dat de monteur geen goed werk heeft geleverd.......

De oplossing

Dat ik gecompenseerd wordt voor de tijd dat het allemaal niet naar behoren werkt. Dat is nog steeds niet het geval.......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen