Klacht Ziggo: Datum op ideal niet geldig

Klachtnummer
# 128693
Gebruiker
CharmilaSabat
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een betalingsregeling gevraagd bij Ziggo. Elk maand krijg ik een ideal brief met datum van ontvangst en een vervaldatum. Elk maand betaal ik voor de vervaldatum maar telkens weer krijg ik een brief dat het beeindigd wordt. Ik had vorige maand gebeld en de medewerker zei dat ik tenminste 2 dagen voor de verval datum moet betalen zodat het verwerkt kan worden. Ik ben alleenstaand maar doe mijn best om al mijn betalingsafspraken na te komen . Dus deze ideal heb ik 26 augustus ontvangen en er staat te betalen voor 9 september. Op 7 september heb ik betaald en kreeg op 7 september zelf een bevestiging dat ze mijn betaling hebben gekregen. Doordat er een speling is dat ik het tot die datum kan betalen wacht ik tot ik het geld krijg van mijn extra werk dat ik doe om het betalen. Maar vandaag hebben ze gezegd dat ze het niet meer hervatten en dat ik 381,84 euro moet betalen wat ik niet heb om in 1 keer te betalen.

Gewenste oplossing

Dat ik toch de mogelijkheid krijg om in termijnen te betalen. En dat ze de betaling kunnen zetten op de 7 de van elke maand.
Want sinds ik de betalinsregeling heb gemaakt heb ik wel elke maand betaald en voor de vervaldatum dat op de ideal staat

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen