Klacht Ziggo: De koude douche van ziggo ten tijde van crisis!

# 481900
NegendeVijg#927

Tijdens de coronacrisis in financiële problemen geraakt. Constant contact opgenomen met ziggo hoe het ervoor staat. Uiteindelijk een betalingsafspraak afgesproken. Vlak daarna raakte mijn man werkloos. Hierdoor konden we de afspraak tijdelijk niet nakomen. Gelijk weer contact opgenomen en de situatie uitgelegd. Het kon iets verplaatst worden maar we moesten bedragen van 150 euro op gaan hoesten baan of niet. Uiteindelijk iets meer dan 100 euro over gemaakt aangezien ziggo niet de enige is waar er achterstanden waren onstaan en dan gaan de vaste lasten voor het dak boven ons hoofd voor. Toen kwam daar de brief over dat er meerdere herinneringen gestuurd zouden zijn. Niet dus! 5 dagen de tijd om het hele bedrag over te maken. Wat een organisatie is dit. We zijn gewoon welwillend hebben contact gehouden. En als je dan eindelijk begonnen ben met inlossen dan willen ze je nog even de welbekende trap na geven. Jaren zijn wij klant geweest bij ziggo. Maar na dit akkefietje ten tijden van een crisi die buiten onze handen ligt wordt je zo behandelt. Echt verschrikkelijk. Geen moment meer dat ik denk ik blijf graag klant bij ziggo of ik raad iemand ziggo aan absoluut niet. Want als je in de problemen raakt kom je bij ziggo van een koude kermis thuis helaas. De Klantenservicemedewerker die we als laatste gesproken hebben heeft nog nooit van service naar klanten gehoord ene Noortje of Noor. Een beetje je belachelijk maken met een misselijk lachje op de achtergrond hoorbaar. Wat een praktijken daar!

Een nieuwe betaalafspraak met een termijnbetaling die wel financieel te dragen is. Waardoor wij de afspraak wel na kunnen komen. Maar een andere provider gaat gezocht worden dat veranderd niet meer helaas!

Ook een klacht indienen over Ziggo?