Klacht Ziggo: De monteurs zou gratis zijn en er is niets materialistisch geïnstalleerd.

Klachtnummer
# 486104
Gebruiker
Kees
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Even wil ik reageren op de ontvangen rekening van €50,—.
Inderdaad is er een monteur langs geweest, voor ongeveer 10 minuten.
Hij heeft, beneden, de tv digitaal ingesteld.
Dit vond hij ook niet makkelijk, mij was het niet gelukt. 
Het lukte hem uiteindelijk wel.
Hij vertelde “dat de tv al erg oud was en erover moest denken een nieuwe 
aan te schaffen. ?! 
Een tv gaat tegenwoordig niet langer dan 6 jaar mee”.
Boven keek hij naar de Sony tv en zei 
“te oud, hier kunt u niet digitaal mee gaan kijken, 
dan moet er een kastje tussen en 
krijgt u er nog een afstandsbediening bij”.
Wij vinden het heel raar dat deze tv’s eigenlijk al afgeschreven zijn, 
wat een idiote consumptiemaatschappij!!!


Ook hadden wij begrepen dat de monteur gratis zou zijn.
Op de rekening staat “materiaal geïnstalleerd. 
Reparatie aan kabels, stekkers of wandcontactdozen”
Wij vragen ons af, wat voor materiaal er is geïnstalleerd. nl 
niets aan kabels, stekkers of wandcontactdozen is er geïnstalleerd.
Wel heeft hij doorgemeten of de het signaal wel digitaal kan ontvangen

De oplossing

De factuur ongedaan maken

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ziggo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ziggo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen